Bij Apotheek West Maas en  Waal bieden wij u graag persoonlijke aandacht om u optimaal te ondersteunen bij het gebruik van geneesmiddelen. Stel uw vraag aan een van onze assistentes of maak een afspraak met de apotheker. U kunt uw chronische medicatie of herhaalrecepten eenvoudig via MijnGezondheid.net of via de mail aanvragen.

Onze apotheek is van maandag tot en met vrijdag geopend van 08:30 uur tot 17:30 uur. Wij zijn telefonisch bereikbaar van 08:30 uur tot 12:00 uur en van 14:00 uur tot 17:00 uur.

Buiten onze openingstijden kunt u met spoedrecepten terecht bij: Regioapotheek Rivierenland te Tiel, 0900-6006666 (10 eurocent pm)


Bent u collega-zorgverlener en wilt u een recept doorsturen? Deze kunt u opsturen naar recepten_leeuwen@apotheekwestmaasenwaal.nl of apotheekwestmaasenwaal@zorgmail.nl. Wij maken geen gebruik meer van de fax.

Onbekende koppeling

Huisregels

Welkom bij Onze Apotheek! Om ervoor te zorgen dat iedereen een prettige ervaring heeft, vragen we vriendelijk om de volgende huisregels in acht te nemen:

  • Respect en Wettelijke Regels: We streven naar een omgeving waarin alle cliënten en medewerkers met respect worden behandeld. Ongepast taalgebruik, discriminerend gedrag of enige vorm van intimidatie zal niet getolereerd worden.
  • Geen Tolerantie voor Agressie, Geweld of Intimidatie: We accepteren geen vorm van agressie, geweld of intimidatie.
  • Toegangsweigering bij Ongepast Gedrag: Ongepast gedrag kan leiden tot weigering van toegang tot de apotheek.
  • Privacy: In verband met privacy van de cliënten en medewerkers is het verboden om foto’s en geluids-of filmopnames te maken.
  • Handhaving en Calamiteiten: Bij overtreding of calamiteiten wordt de politie ingeschakeld.
  • Camerabewaking: Er is camerabewaking in de apotheek aanwezig.
  • Diefstal: Bij diefstal en vandalisme wordt aangifte gedaan bij de politie. Daarbij wordt de pleger van het misdrijf aan de politie overgedragen. In alle gevallen worden de gemaakte kosten verhaald op de pleger.
  • Opvolgen van Bedrijfshulpverleners: Bij calamiteiten volg de instructies van onze bedrijfshulpverlener.
  • BSN en Legitimatie: We kunnen vragen naar uw BSN en legitimatie.
  • Roken en Eten/Drinken Verboden: Roken en eten/drinken zijn niet toegestaan in de apotheek.
  • Beperkt Mobiel Telefoongebruik: Gebruik mobiele telefoons minimaal in de wachtruimte. Wij kunnen u niet helpen als u in een telefoongesprek bent.
  • Geen Huisdieren, Behalve Hulphonden: Huisdieren zijn niet toegestaan, behalve hulphonden.
  • Eigen Verantwoordelijkheid voor Eigendommen: De apotheek is niet aansprakelijk voor verlies, schade of diefstal van eigendommen.
  • Retourbeleid voor Geneesmiddelen en Handverkoopartikelen: Geneesmiddelen en handverkoopartikelen worden alleen ter vernietiging retour genomen. Handverkoopartikelen kunnen binnen 24 uur worden geretourneerd onder bepaalde voorwaarden.
  • Persoonlijke Gesprekken en Bezorging: Vraag naar de mogelijkheden voor persoonlijke gesprekken en bezorging van geneesmiddelen.
  • Betalingsbeleid: We accepteren geen biljetten van 200 en 500 euro, en geen creditcards.

Welkom en bedankt voor uw medewerking!